Termeni si Conditii

Home » Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SERVICIILOR OFERITE

1. TERMENI GENERALI www.ghidulmiresei.ro

1.1. Accesul pe platforma www.GhidulMiresei.ro si/sau plasarea unei comenzi in cadrul site-ului presupun citirea, intelegerea si acceptarea in intregime si neconditionata de catre Utilizator/Cumparator a Termenilor si Conditiilor mentionate in cele ce urmeaza. Avand in vedere acest aspect, va rugam sa cititi integral acest document inainte de a utiliza platforma sau de a plasa o comanda.

1.2. Proprietarul prezentei platforme digitale este societatea STANDARD MARKETING SRL (denumita in continuare Ghidul Miresei), persoana juridica organizata in conformitate cu legislatia aplicabila, avand sediul in Bucuresti Sectorul 2, Str. Precupetii Vechi, Nr. 27, Etaj p, Apartament corpul 3, nr. de inregistrare in Registrul Comertului J40/7123/2005, CUI 17492730.

1.3. Platforma www.GhidulMiresei.ro se adreseaza atat Cumparatorilor persoane fizice, cat si Cumparatorilor persoanelor juridice care sunt interesate de achizitia serviciilor sau produselor listate in platforma, de catre Ghidul Miresei sau de catre partenerii inscrisi in cadrul acesteia ca furnizori.

1.4. Pentru orice nelamurire cu privire la Termeni si Conditii, la drepturile/obligatiile dvs. sau orice alte întrebări referitoare la Servicii, le puteți comunica pe adresa de mail [email protected]

2. DEFINITII UTILIZATE IN PREZENTUL DOCUMENT

  • Proprietarul platformei – societatea STANDARD MARKETING SRL, cu datele de identificare mentionate mai sus, care poate face vanzare directa sau care poate presta un serviciu de punere la dispozitie a platformei pentru Vanzatori, intermediere a vanzarilor de produse intre profesionistii inscrisi in platforma si Cumparatori;
  • Vanzatorul – Persoanele fizice/juridice inscrise in marketplace si care vor vinde catre Cumparatori produsele achizitionate de acestia. In unele cazuri (daca nu este mentionat expres un alt Vanzator) Vanzatorul este chiar proprietarul platformei;
  • Cumparatorul – persoana fizica sau juridica ce efectueaza o Comanda prin intermediul www.GhidulMiresei.ro;
  • Vizitatorul – persoana fizica care acceseaza site-ul pentru a vizualiza informatiile continute, fara a isi crea un cont si fara a initia procesul de cumparare;
  • Utilizatorul– orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani, sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale;
  • Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea de  Comenzi sau alte actiuni specifice si care contine informatii despre Utilizator/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site, respectiv comenzile si detaliile aferente acestora. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate;
  • Consumatorul – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii care cumpara dobandeste, utilizeaza ori consuma produse sau servicii in afara activitatii sale profesionale, asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Comanda – un document electronic ce intervine intre Vanzator si Cumparator prin intermediul Proprietarului Platformei prin care Cumparatorul isi exprima intentia de a achizitiona produsele oferite spre vanzare in cadrul platformei si sa faca plata acestora.
  • Contract – o Comanda confirmata de catre Proprietarul platformei, prin care Cumparatorul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata pentru produselor care fac obiectul comenzii;
  • Incheierea contractului de vanzare/Comanda – Comanda facuta de Cumparator este un act cu efecte juridice, sub conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre Proprietarul platformei si Vanzator. Din momentul acceptarii exprese a comenzii si receptionarii, acceptarii comenzii de catre Cumparator, intre parti este incheiat un contract generator de drepturi si obligatii in sarcina partilor asa cum sunt definite ele in contract sau in termenii si conditiile prezente, care sunt parte integranta din acest contract.
  • Bunuri – orice produs, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
  • Termeni si conditii – prezentul document, in temeiul caruia se vor desfasura raporturile intre Proprietarul platformei, Vanzator si Cumparator/Utilizator. Prin plasarea si finalizarea comenzii, Cumparatorul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul incheierii contractului de vanzare prin confirmarea si acceptarea comenzii de catre Proprietarul Platformei si Vanzator. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii care sunt implicit acceptate odata cu plasarea comenzii, ori prin simpla vizitare a site-ului.
  • Site/Platforma – domeniul www.GhidulMiresei.ro si toate subdomeniile acestuia
  • MarketPlace – sistemul prin care partenerii Proprietarului platformei isi afiseaza propriile produse pe www.GhidulMiresei.ro. Cumparatorii vor comanda produsele prin intermediul platformei, raportul juridic de vanzare – cumparare urmand  a fi incheiat intre Vanzator si Cumparator. Proprietarul platformei va avea doar rol de intermediar intre partile contractului de vanzare atunci cand este mentionat un alt Vanzator, cu exceptia situatiilor in care Vanzatorul este chiar Proprietarul Platformei.
  • Garantia legala de conformitate – protectia juridica a consumatorului rezultata prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia legala a Vanzatorului fata de Consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta;

3. COMANDA

3.1 In vederea efectuarii unei comenzi, Cumparatorul trebuie sa-si inregistreze un cont de utilizator creat in cadrul platformei. Pentru crearea unui cont, este necesara furnizarea unei adrese de e-mail si a unei parole. Credentialele furnizate in timpul inscrierii vor fi utilizate ulterior pentru conectarea pe platforma si/sau plasarea de comenzi.

3.2 Pentru efectuarea unei comenzi, Cumparatorul va proceda la adaugarea produsului/produselor in cosul de cumparaturi si ulterior va finaliza restul de pasi privind plasarea comenzii, astfel cum acestia se succed in cadrul modulului de plasare comanda. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine procesarea unei comenzi si nici rezervarea automata a produsului, acest lucru intamplandu-se doar dupa ce Cumparatorul apasa butonul „PLASEAZA COMANDA” si achita totalul acesteia prin metoda de plata aleasa.

3.3. Dupa plasarea comenzii prin apasarea butonului „PLASEAZA COMANDA” si dupa efectuarea platii  (prin modalitatea de plata card online sau virament bancar, in functie de alegere), Cumparatorul va primi un e-mail prin care va fi confirmata comanda si care va contine detalii specifice acesteia.

3.4 Prin finalizarea comenzii, Cumparatorul agreeaza ca toate datele furnizate, strict necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete.

3.5 Pentru motive justificate, precum, dar nelimitat la insuficienta stocurilor, Proprietarul Platformei/Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor/Serviciilor comandate de catre Cumparator, anuntandu-l in prealabil pe acesta din urma prin intermediul e-mail-ului sau telefonului si, daca este cazul, cu restituirea pretului achitat in avans de Cumparator.

4. ANULAREA COMENZILOR

4.1 Cumparatorul are dreptul de a solicita anularea comenzilor inainte de procesarea acestora de catre Vanzator si/sau de predarea acestora catre serviciile de curierat/posta in vederea livrarii, cu exceptia bunurilor si serviciilor exceptate, cele care prin natura lor sunt perisabile, sunt personalizate, sunt realizate la comanda expresa in cauza, care reprezinta servicii deja prestate sau reprezinta bilete/taxe de acces la evenimente. Pentru a solicita o anulare de comanda, va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail [email protected] mentionand numarul de comanda pentru care solicitati anularea.

4.2 Ca nota speciala, mentionam ca achizitionarea de bilete la spectacole/evenimente este exceptata de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ mentionat.

4.3 Urmare a transmiterii solicitarii de anulare, Cumparatorul va primi un mesaj de confirmare a anularii, in masura in care solicitarea dumneavoastra a fost transmisa in termenii si conditiile mentionate la paragrafele 4.1-4.2

4.4 Dupa acceptarea anularii solicitate, Cumparatorului ii va fi returnata suma achitata in termen de maxim 14 zile de la confirmarea anularii, sumele deja achitate fiind returnate pe acelasi card bancar sau in acelasi cont bancar din care a fost realizata plata.

4.5 In cazul in care anularea comenzii este refuzata, Cumparatorul nu va avea dreptul la restituirea sumei achitate.

Prevederile sectiunii 6 – Dreptul de retragere raman pe deplin aplicabile.

5. PROCESAREA COMENZILOR

5.1 Dupa inregistrarea comenzii, prin finalizarea si achitarea acesteia, Cumparatorul va primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare a acceptarii comenzii. Produsele vor fi livrate in modul si la data indicata in dreptul denumirii produsului, astfel cum acestea au fost ales de catre Cumparator.

5.2 Prezentul contract poate fi denuntat unilateral si comanda efectuata de Cumparator poate fi anulata, in conditiile prevazute in prezentele termene si conditii, in baza notificarii prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • datele furnizate de catre Cumparator privind livrarea (nume, adresa sau dupa caz, persoana de contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • activitatea Cumparatorului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Partenerului platformei si/ sau partenerilor acestuia;
  • realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate;
  • refuzul la livrare a mai mult de doua comenzi, indiferent de perioada de timp dintre cele doua livrari;
  • pentru alte motive obiective.

6. DREPTUL DE RETRAGERE

6.1 In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Cumparatorului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art. 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute in prezentul subcapitol, in mod special asupra produselor perisabile, a celor realizate la comanda, a celor personalizate, precum si a biletelor de acces la evenimente.

6.2 Cumparatorul isi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie neechivoca, prin completarea si transmiterea Formularului de mai jos (prin metodele online mentionate in sectiunea CONTACT), sau prin posta, la adresa sediului social mentionat in capitolul 1 al prezentelor Termene si Conditii.

Formular retur:

Catre:

“STANDARD MARKETING SRL/ Bucuresti Sectorul 2, Str. Precupetii Vechi, Nr. 27, corpul 3

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: ______________________________________________________________________________

Produsele au fost comandate la data _____________________________ de pe www.GhidulMiresei.ro

Numele cumparatorului:

Adresa cumparatorului:

Cont bancar:

Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):

Data:

6.3 Cumparatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

6.4 In situatia in care Cumparatorul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa sumele platite de catre Cumparator, inclusiv costurile livrarii, fara o intarziere nejustificata, in termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Cumparatorului. Proprietarul Platformei va restitui sumele cuvenite Cumparatorului prin transfer bancar, daca, in prealabil, Cumparatorul si-a indeplinit obligatia de a comunica un cont bancar valid (prevazuta la punctul 6.2).

6.5 Cu exceptia cazului in care Proprietarul Platformei/Vanzatorul s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea sumelor platite de catre Cumparator pana la momentul receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii.

6.6 Produsele achizitionate prin platforma www.GhidulMiresei.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere in termenul prevazut la punctul 6.1., cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte, cu exceptia produselor exceptate de la dreptul de retragere conform dispozitiilor legale in vigoare.

6.7 Produsele carora nu li se aplica dreptul de retragere, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt printre altele, din urmatoarele categorii: bauturi alcoolice, produse accizabile cu marcajul deteriorat, produse realizate la comanda, servicii care au fost deja prestate, produse perisabile, bilete/taxe de acces la evenimente.

6.7 Returnarea produselor se va face prin intermediul serviciilor de curierat, costurile returului aflandu-se in sarcina Cumparatorului, acesta din urma fiind obligat sa trimita produsele la coordonatele indicate de catre Vanzator/Proprietarul Platformei.

6.8 Serviciile referitoare la vanzarea de bilete la evenimente (inclusiv dar nu numai: serviciile de intermediere, cele de administrare comanda, de emitere bilet si alte servicii conexe acestora), prin intermediul platformei online, sunt exceptate de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, in conformitate cu art. 16 lit. A) din actul normativ mentionat. Acest pret al serviciilor sus-mentionate apare in pagina produsului/evenimentului. In cazul comenzii de bilete de acces la evenimente, Cumparatorul este expres de acord cu inceperea executarii serviciilor furnizate de Vanzator/Proprietarul Platformei, inclusiv a serviciilor de intermediere, de administrare a comenzii, de emitere bilet si serviciile conexe acestora, odata cu finalizarea comenzii. Cumparatorul declara ca intelege ca prin finalizarea comenzii isi pierde dreptul de retragere, ca urmare a executarii complete a contractului de catre Vanzator/Proprietarul Platformei, pentru toate si oricare dintre serviciile mentionate.

7. PRETURILE, OFERTA SI MODALITATILE DE PLATA

7.1 Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.

7.2 Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare si nu vor determina angajarea in niciun fel a Proprietarul Platformei/Vanzatorul.

7.3 Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Cumparator in formularul destinat.

7.4 Proprietarul Platformei/Vanzatorul nu sunt raspunzatori de corectitudinea informatiilor furnizate de Cumparator pentru factura.

7.5 Documentele fiscale justificative pentru produsele achizitionate de la Vanzatori se vor regasi in coletul livrat sau vor fi solicitate Vanzatorului, transmiterea acestora catre Cumparator fiind responsabilitatea exclusiva a Vanzatorului. Pentru serviciile de livrare, documentul fiscal justificativ va fi transmis Cumparatorului la cerere de catre Livratorul care executa serviciul de livrare. Prin exceptie, produsele de tip ziare/reviste precum si bilete de acces la evenimente sunt exceptate de la obligatia eliberarii unor documente exprese fiscale (biletele de acces in sine reprezinta documentul fiscal)

7.6 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata/livrare sunt specificate in fiecare Comanda.

7.7 In cazul in care Cumparatorul alege ca plata sa se efecteze prin metoda plata cu card online, acesta va achita comanda in cadrul procesului de plasare, dupa finalizarea comenzii, prin intermediul partenerului nostru privind procesarea platilor, respectiv NETOPIA Payments SRL, cu sediul in  Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompeiu 9 – 9A, cladirea 24, etaj 4, Sector 2, 020335  avand CUI: RO15565496, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9170/2003. In anumite cazuri, in functie de setarile de securitate ale contului si cardului bancar, Cumparatorul va trebui sa introduca o parola generata prin sistemul 3D Secure.

7.8 In cazul in care plata se face online, prin card bancar, Proprietarul platformei/Vanzatorul nu va suporta costurile suplimentare suportate de catre Cumparator, si costurile vor ramane in sarcina acestuia din urma, incluzand nelimitativ comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. In cazul acesta, Cumparatorul este singurul responsabil sa verifice orice costuri atasate operatiunii de plata si sa suporte aceste costuri.

8. LIVRAREA COMENZILOR

8.1 Produsele vor fi livrate Cumparatorului de catre Proprietarul Platformei sau, direct, de catre Vanzator, conform conditiilor specificate (pret, modalitati livrare, etc) in pagina produsului comandat, respectiv in emailul de confirmare a Comenzii. Daca nu este mentionata in pagina de finalizare a comenzii, inseamna ca livrarea nu presupune costuri (de regula pentru produsele livrate electronic).

8.2 Livrarea reprezinta un serviciu separat de cel al vanzarii produselor achizitionate de catre Cumparator. In cazul in care livrarea este asigurata de catre Proprietarul Platformei, acest serviciu va fi reprezentat ca un raport juridic distinct intre acesta din urma si Cumparator.

8.3 Cumparatorul va primi o confirmare a expedierii la momentul expedierii comenzii, livrarea urmand a se efectua la data agreata prin plasarea comenzii de catre Cumparator.

8.4 Unele produse nemateriale (de ex. bilete de acces la evenimente) nu necesita o livrare fizica. Acestea pot fi livrate in mod electronic (sub forma unui pdf) sau pot necesita doar prezenta Confirmarii de Plata/Confirmare Comanda pentru a beneficia de accesul care face obiectul Comenzii. Aceste detalii vor fi precizate in emailurile de procesare/confirmare ale comenzii, transmise dupa plasarea/achitarea acesteia.

8.4 Nu suntem raspunzatori pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta in cazul in care sunt generate de situatii de forta majora sau cazuri fortuite, intelegandu-se aici, dar nefiind limitate la urmatoarele:

  • blocaje rutiere (caderi de copaci, stanci, coliziuni in lant), surpari de teren in apropierea soselei;
  • caderi de poduri, astupari de tunele montane, deraierea trenurilor in apropierea soselei, blocari naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari a itinerariului propus;
  • epidemii si eventualele restrictii generate de acestea;
  • cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, deversari de fluvii, parasiri de albii etc.
  • cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, etatizarea fortata (trecerea in proprietatea statului), revolutii, revolte populare etc.
  • nerespectarea comenzilor de catre furnizori si terti;
  • alte cauze expres prevazute de lege.

9. GARANTIE SI RECLAMATII

9.1 Vanzatorii inscrisi pe platforma www.GhidulMiresei.ro respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Consumator, cu exceptiile prevazute de legislatia in vigoare.

9.2 In functie de produsul care face obiectul achizitiei, Cumparatorul beneficiaza de garantie conform prevederilor Legii 449/2003.

9.3 Produsele alimentare nu beneficiaza de garantie.

9.4 La receptionarea comenzii, Cumparatorul are obligatia de a se asigura ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale si de a notifica imediat Proprietarul Platformei cu privire la orice neconformitate care este constatata.

9.5 In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Cumparator poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Cumparatorul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Cumparatorului contravaloarea Produsului respectiv.

9.6 Cumparatorul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Platforma, in urmatoarele situatii:

  • Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare care nu au un ambalaj predestinat;
  • Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
  • Produsele prezinta defecte;
  • Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;
  • Produse cu defecte calitative.

9.7 Vanzatorul poate sa refuze Produsele returnate de catre Cumparator, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

  • In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit
  • In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit)
  • In cazul returnarii de produse care prin natura lor sunt exceptate de la dreptul de returnare

9.8 In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 14 zile de la returnarea produsului neconform catre Vanzator;

9.9 Eventualele sesizari se vor transmite prin e-mail la adresa specificata in sectiunea „Contact” a prezentului site.

9.10 Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii si a chitantei, a bonului fiscal, confirmarea tranzactiei bancare (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si Cumparatorul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de restituire a produsului neconform va fi trimisa pe e-mail Cumparatorului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.

9.11 Produsele neconforme redevin proprietatea Vanzatorului. Consumatorul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si a transportului in cazul lipsei de conformitate.

9.12 Cumparatorului ii va fi rambursata contravaloarea produsului, cand aceasta masura se impune, intr-un cont bancar indicat de catre acesta, in termen de maxim 15 zile de la data predarii produsului spre inspectare catre Vanzator, pe baza unui document de predare-preluare sau de la data sesizarii Vanzatorului despre lipsa de conformitate.

10. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

10.1 Toate informatiile prezentate pe site-ul www.GhidulMiresei.ro reprezinta proprietatea STANDARD MARKETING SRL si/sau a partenerilor inscrisi in marketplace ca Vanzatori.

10.2 Folosirea acestor informatii fara acordul titularului acestora se pedepseste conform legilor in vigoare.

10.3 Cumparatorul/Utilizatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice, niciuna dintre informarile primite de la Proprietarul  Platformei/Vanzator.

10.4 Toate desenele, elementele de grafica si design care apar pe site, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Proprietarului Platformei si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

10.5 Desi Proprietarul platformei face toate eforturile pentru a preveni orice incalcare a oricaror drepturi apartinand  tertilor, acesta nu isi asuma nicio responsabilitate pentru produsele comercializate de Vanzatorii care incalca eventuale drepturi ale tertilor, in acest caz intreaga responsabilitate apartinand respectivilor parteneri.

11. CLAUZE FINALE

11.1 In functie de natura comenzii, Consumatorului i se poate solicita sa completeze anumite formulare si/sau sa incheie anumite contracte la momentul plasarii comenzii. Procedura poate sa difere in functie de comanda.

11.2 Cumparatorul poate modifica eventualele erori materiale, inainte de plasarea comenzii.

11.3 Prezentul document permite Cumparatorului arhivarea si reproducerea acestuia, Proprietarul Platformei asigurand o corecta si transparenta informare a Consumatorilor.

11.4 Tarifele pentru comunicarea la distanta pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor retele.

11.5 Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru executarea contractului fata de Cumparator, cu informarea acestuia din urma. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

11.6 Proprietarul Platformei nu solicita Cumparatorilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare informatii referitoare la date confidentiale, conturi sau parole personale. In ipoteza divulgarii acestor informatii unui tert, Utilizatorul isi va asuma intreaga responsabilitate. Consumatorul va informa Vanzatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele din sectiunea CONTACT.

11.7 Proprietarul platformei isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila. Formele actualizate vor fi intodeauna publicate in timp real.

11.8 In limita prevederilor Termeni si Conditii, Proprietarul platformei/Vanzatorul nu va fi in niciun caz responsabil pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

11.9 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/ sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Imaginile de pe website au caracter informativ cu titlu de exemplu, fara a putea obliga in niciun fel Proprietarul platfomei sau Vanzatorii.

Acest document de acord intre parti a fost redactat in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei.

Scroll to Top